COSTA

Japp, mitt på morgonen och jag e fett nervös.
Har nationella nu halv nio, så ska ta bussen halv åtta.

Måste max sitta till halv elva med provet, för att halv elva
senast måste jag bege mig ner mot stan, för då ska jag
möta upp tjejerna, sätta mig på tåget och åka till
köpenhamn, och sen där går flyget runt 4 tiden ::D

så, imorgon ligger jag på stranden och steker, hoppas jag.
Sen på söndag kommer Jennica hjärtat ner där , även
alla andra som åker buss. :D

Hade fullt upp igår, min balklänning blev färdig, hämtade den,
Skulle handla små saker inför resan, och packade, allting
i sista minut, sällan !
Träffade och mitt hjärta Semir, för att ge honom en puss.
Kommer inte träffa honom på tio dagar nu typ :/ <3

Ne, nu måste jag kila iväg, klä på mig :p

Ha det gött in sweden, och jag i costa.
P&K/ Gajic

Hemma 23e..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback