Ångest.com

Japp, kom var hemma runt fyra tiden idag,
ville verkligen inte hem ifrån Spanien !

Pappa lagade en mega god middag, och
sen somnade jag gott i min säng. Det enda
som är positivt (;

Alla har ringt mig idag, bombat mitt liv med sms.
Tro det eller ej, men Sanela ska ut och festa
idag igen, fast in sweden denna gången. Hah!

Resan har varit helt sjuk!
Vi bodde på hotell Bolero Park, med massa
andra Hbg:are.
Mina rumskompisar var, Emma.H, Mikaela& Linda.

I rummet intill bodde Souan & Co. Vilket blev att
dom fick stå ut med oss rätt mycket ;) Men dom
överlevde, tihi (:

Ne, nu ska jag fixa mig, och först ta en smoke,
har inte rökt sen kl 4, ändå bra (:
Sen blir det fest.

Tack så sjukt mycket för studentresan 2009.
Bilder kommer så får jag har mer tid, och så
fort jag fått dom av Mikaela (:

P&K/Gajic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback