Akon

Japp akon på topplistan!
Älskaar hans låtar asså!

Igår förfesta vi hos min älskling, semir
och ja, jag hade skiiit kul ;D
Vi skulle till Tivoli, men vi hamnade
i Åstorp, på Fakars fest, mkt mkt trevligt
även om det inte blev som planerat så
blev kvällen lyckad, och det tackar vi för
träffade massa nya människor, eller för
mig är det nytt folk, men för matte, emelie
och åstorpsgänget så är det ju inte alls
nytt folk;) hahah.

Men det ska lätt göras om, eller i försig
vi gör det varje helg, fattar inte hur vi pallar
festa exakt varje helg, men har man inget
att göra så blir det så ju ;s
För mig gör det inget, för jag älskar att festa
med alla er, my friends (: <3

Ikväll blir det Strövelstorp, där har det hänt grejer
(: Och ikväll blir det fest där efter 100 år, det va ett
tag sen senast, (: Men det ska bli kul, Jennica
har lyckats få med mig. Sen bär vi av till hbg,
och fortsätter festandet där (:

Pallar inte att min mobil fortfarande e cepe.
Asså där finns inget nät, jo då och då :s
Så folk kan typ inte ringa mig närt dom vill,
utan det funkar bara ibland, och ibland får jag
sms 3 timmar efter att det skickats, jaja,
lagning nästa;o igeen !

Ska hoppa in i duschen nu (:
P&K/Gajic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback