4 maj.

Kom hem sent igår kväll,
vi pratade ut, och fick allt
klart, hoppas jag. Det var
jävligt jobbigt, absolut, men
jag själv har valt detta och jag
ångrar inte mitt beslut, men
samtidigt är det jobbigt att
förlora någon som funnits i
ens liv i fyra år, det är en lång tid.
Det som blir jobbigt är familj/släkt
det känns som man kommer nära
dom, och därför känns det sårande.
Ja det är jobbigt det där med kärlek!
Hoppas du är nöjd med det du gjort!
Akon-Lonely..

Ska ner till stan snart, tar bussen
16.40, det blir dans på show factory.
Inte så speciellt fint väder för att umgås
i stan, så det blir väl inte mer än att bara
sitta hemma och ruttna efter det.
Semir har praktik till tio ikväll, så
honom kan man inte ringa ;/
Kanske Jennica, om hon har tid (:

Tittade på efterlyst, hej rånare i bårslöv
asså vad händer med samhållet ?
Hur mycket får man på en skala av att
råna en busschafför, haha, riktigt pinsamt!

Nu ska jag ut och smoke, sen hoppas in i
duschen.

It's hard , but i'm gonna make it..                          
/S.


Kommentarer
Postat av: petra

du klarar detta beby, du är stark! :) finns här. <3

2009-05-04 @ 15:11:07
URL: http://angeliya.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry.. men det är du som har gjort mig till den jag är nu..

2009-05-04 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback