me&you

Semir och jag ikväll, så mys (:
Vi ska sitta hemma hos mig och dricka lite vin,
sen ska vi ut och små festa, dansa mest (:
Åh vad mysigt det ska bli :D

Igår gjorde emil en så mysig middag <3
Kom hem till honom, så stod han i köket
och han såg så söt ut när han lagade maten.
Han hade dukat fram med ljus,vinglas och
det såg riktigt fint ut, har tyvärr inget foto,
jo in my head ;) Tack baby <3

Nu ska jag upp och duscha och bara ta
det lugnt till semir kommer (: Han kommer
runt sex (:

Ha en trevlig kväll på er .
P&K / Gajic


Heeeey!
Va tvungen att skriva, det blev lite mer folk hemma hos mig
än planerat, det är jag, semir, kusin(krisse), emil, katte och niki.
vi har faktiskt haft skit kul& mys :D mycket bra.
mamma vaså söt, hon kom upp med popcor, chips och saltapinnar.
jätte gulligt :D
Nu ska vi ner till stan och fortsätta där:D hihiih....
Ha det så skooooooooj :D PUSS&KRAAAM / GAJIC

Kommentarer
Postat av: m.donross

hahaha nja, jag brukar lura folk att han är min hund.. jag tycker det är lite pinsamt att gå med min hund i stan , han är typ en kärringhund! hahah XD ha det så kul ikv! Vi ses , PUSSS!

2009-03-21 @ 15:46:38
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback