Känns bra(:

Hejhopp :D
Praktik idag, gick bra som vanligt(:
Min lärare hälsade även på igår,
men det gick mega bra :) tihii.

Åkte hem efter det, det blev ingen dans idag.
Jag åkte hem och bara tog det lungt, när
min syster kom hem, så åkte vi iväg och tränade
på gymmet. Vi körde lite olika ben övningar, mkt bra!
Har precis ätit lite kycklingsallad sådär efter träning;)
Och nu känns det super i kroppen. :D

Imorgon, samma, fast då är det formodlingen dans
också(:

Emil kallar, så ska bädda ner mig bredvid honom
och sova <3

puss&kram / Bäzie.

Kommentarer
Postat av: m.donross

Tja, vill bara att jag hade skitkul med er idag ;P hoppas vi ses snart igen ;p puss / Marcello

2009-03-18 @ 22:59:20
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: m.donross

;p ah, kulXD. Det tycker jag minsann vi ska ! Tack så mkt XD Pusss!

2009-03-19 @ 18:26:14
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback