Får äta vad man vill..

Eller håller ni inte med?
När man sitter hemma och har ett
virus i kroppen som gör så att man mår
illa och det bubblar i magen, då får man
faktiskt äta det man är sugen på...

Fick åka hem från praktiken idag, dem ville
inte ha mig där ;p Så ist gick jag till min hus
läkare Eva, då hon berättade för mig att det sprids ett
virus där man kan få bl.a. maginfluensa, kräkningar &
diarrér. Och japp, imorse kräktes jag, men vad gör man?
Jo, åkte hem till emils lägenhet och tittade på tv till
ungefär 19.00 då trampade jag på något som fick
min fot att börja blöda, och ont gjorde det. Så jag ringde
pappa så kom han och hämtade mig, och nu är jag hemma.

Och jag blev sugen på våfflor :o Därför gör jag det också,
mummsigt gott ska det bli. Efter en sån hemsk dag,
tycker jag faktiskt att jag förtjänar att proppa i mig ngt
som jag är sugen på. (:(A)

Ne, annars har det varit en förjävligt långtråkig och seg dag.
Nu ska jag tillbaka till mina kära våfflor, dom är efterlänktade;)
Puss&Kram / Bäzie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback