Dance

Hade inte så mycket att göra igår, tog på mig lite kläder,
jeans leggins, vitt gina linne och en gina silke tröja över,
och ett par converse skor.
Jag och Katte bestämde oss för att gå ut och fika, och det gjorde vi,
även Lisa va med (: Vi hamnade på crom tillslut, där vi var hela kvällen.
Inte alls mycket folk, men vi hade skoh, dansade och hade allmänt trevligt.
Träffade massa snälla och roliga människor, like always :D

Nu sitter jag hemma hos emil, ska snart byta om, sen blir det ner
och dansa på friskis, ja, det ska bli skönt (: Jag och semir framför
speglarna , hell yeah ;) <3

Idag händer inte alls något speciellt, bara ta det lugnt, sen är det back to
praktisken efter en sjuk vecka :p Ska bli skönt, vill inte skubba så mkt på
den allra sista praktiken i kanske livet? :p

Efter dansen åkte jag hem, senare under kvällen åkte jag hem till emil,
vi körde ner till stan och tog en kaffe vid norrahamnen, myspys :)
Nu väntar jag på att Semir ska komma, lika seg som alltid!

annars, en skön och lugn helg har det varit :D
P&K / Bäzie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför hör ni inte av er när ni dansar?

2009-03-16 @ 11:57:26
URL: http://sanija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback