Asså DAMP!

Skojar inte, men segare data hittar min inte, 1765? typ!
Har suttit nu och försökt komma in på internet och bloggen
i ungefär 30 minuter, lagom?

Ska iväg och träna med min kära syster (: Så därför
skriver jag sen, på miin data, som är betydliigt bättre än denna,
(Emils). Tror inte datan gillar mig bara, menmen.

P&K sålänge / Bäziee.

Såå, nu är nästan allt utrett (: Har tränat&bastat med syrran.
Vi körde biceps,triceps,rygg och lite snabbt mage ;p super!
Vi körde hem och åt, jag tog lite mos m köttfärs, och 3 små biffar.
Så det blev väl bra (: Sen skulle jag och semir hem till Josh och
fixa med skivorna, men han löken svara ju inte, så det sket sig.
Vi var ute en runda, och jag lovar, semir är jobbigare än en 3 åring,
 hur orkar killen? hahah..
Jag har precis packat ihop matlådan till praktiken imrorgon, och
nu tänkte jag gå upp och duscha, och sen dejta kudden :)
Allt känns mega bra just nu(:

Glömde nämna att jag och semir fikade hela dagen igår,
först sjävla på espresso house och sen träffade vi marcello
och angelo och då hamnade vi på espresso house igen, efter
många om och men :p Det va riktigt mys, tack killar för en rolig fikastund.

P&K / BÄZIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback