Aj..

Har ont i huuvet, inte konstigt..
Jag och Emil sitter i hans nyköpta BMW,
på väg hem till mig, ja vad händer då, jo
en kille/man kör rakt in i oss bakifrån,
och hans bil blev ju inte lite kvaddad, hans
framhuv går ju inte ens att öppna, och en sån
typ ram gick av, men tur så är ju BMW rätt hårda
bilar, så det hände inte så mycket med emils,
bara att baklampan gick sönder och en innåtbuckla
och lite repor, vadå typiskt när han precis köpt
bilen, åh ! Papper påskrivna, och hoppas den fixas
gratis, för det va inte vårt fel ju..

Allafall, mycket att göra, praktik hela varje dag,
och man är helt slut efteråt.

Juggefesten i fredags var sjukt rolig, som alltid! :)
Har alltid kul med er tjejer <3 Synd att inte edde följde med;/
I lördags hade jag verkligen ingen ork att gå ut, sjukt ont i
magen hade jag ;/ Emil också för den delen, maginfluensa?
nejtack!
Vi tittade ist på film hemma hos robin där även diana befann sig(:
I söndags var det bara en dege dag rent ut sagt, gjorde inte ett skit.

Matte du får ha det sjukt underbart i Thailand <3 kommer sakna dig;/

Annars rullar allting på, och vi får se vart livet leder :p
P&K / Bäzie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback