14 mars

Oh ja, snart är det påsk och sen sommar och allt,
tiden rullar på, och det gillar vi (:

'Igår hämtade jag och emil emma i rydebäck,
vi hyrde filmer och köpte godis, träffade även min
lärare på video center :P haha (:
Vi åkte hem till emil, och skulle kolla på filmerna,
me det funka ju inte ;/ Han har kopplat datan till
tvn, så skulle vi kolla från datan typ, men man
var tvungen att installera ngt shitt, som vi försökte med
i över en timme, sen gav vi upp ! Emil somnade och
jag och emma tittade på massa serier och vad allt
nu var för ngt :p Alex hämtade henne runt 12, och jag
somnade (:
Vaknade runt 11 tiden, degade framför tvn till emil kom hem
från jobb, sen åkte vi hem till mig, och nu sover han,
så jag sitter här själv :p
Kollade igen brors data, på min inloggning,
där jag hittade massa gamla bilder, se nedan :p

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vad fan ser du ut på den bilden....

2009-03-14 @ 18:52:34
URL: http://semirdancer.blogg.se/
Postat av: Anonym

awe :D fan vad gulliga !

2009-03-15 @ 23:29:45
URL: http://sanija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback