Tisdag

Hellu .

Idag kom mormor från Serbien
för att få vara med på min student,
jätte glad (:
Hon blev glad när jag kom hem från
skolan, då hon redan var hemma:)

Terese hade skickat över bilderna
från balen på en skiva, och jag kollade
igenom alla, mycket mycket tjusiga,
tack :)

Hade bara en lektion idag, då vi bara såg
en film och fick lite fika, Anna är verkligen
översnäll måste jag säga, hon gav mig
också VG i slutbetyg, hiih glad blev jag :)

Åkte också en sväng till IKEA, kollade lite
och man blir ju bara sugen på att flytta
hemifrån (: Fixa sin egen lilla lya, hehe(:

Ne, nu ska jag ut och ta en smoke, sen blir
det läggdags väl, välkommen hem mormor!

Lite bilder sen balen, Teres fotograf.


                                                                 

                                                                  

                                                                                                                                                                                                                                                     
 
                                    


                                                           

                                  

                                                                   

P&K/gajic


Kommentarer
Postat av: sis !

du var så sjukt vacker baby !

2009-06-04 @ 00:22:52
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback