mys

japp, detta vädret är verkligen mys :)
Man blir så glad och vill bara vara ute
och umgås med vänner :)

Va i skolan idag och fixade student lakanen,
vi skrev på lakan som ska hänga på flaket,
mycket tjusigt (:

Messade Matte och Jempa efter vi slutat,
frågade om dom ville mysa i det fina vädret.
Jempa skulle iväg och äta med sin mamma
och jag och Matte stack ner till Petters och
åt varsin bakad potatis, mycket mums :)

Nu är jag hemma och gör inte så mycket.
Ska upp på rummet sen och röja undan lite
saker, sen bara ta det lungt.

Jag nog fika med älskling Semir ikväll, det
var ju ett tag sen ;/ Ifall det inte blir försent
med hans praktik (:<3

Vill också skryta lite om att jag fick VG på
utvecklingsstörning/funktionshinder ämnet,
det tackar vi för :D

P&K/Gajic
   
                                              
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback