8 juni.

Japp, på fredag så smäller det,
studenten, skolan är över, och
heeelt okej betyg :) Kan inte bli bättre.

Jobb i DK som undersköterska på ett
äldreboende, tills jag hittar ngt som jag
vill jobba med såklart, detta är bara ngt
sålänge ;)

Hostar fortfarande som gud vet vad !
Och var hos doktorn idag, men kom lite
försent till drop in, så får gå dit imorgon igen
då jag ska vara i tid ;)

Lunchade med Emil idag, onyttigt, men jaja ;p
Ska iväg och träna med honom sen kl 4, (;

Nu ska jag packa kläder till gymet, och sen ska jag
hem till Jennica och dricka kaffe (:

Ska iväg sen och kolla på asses och deras nya
dansfilm som har premiär idag kl 18.00 på
dunkers, be there (:

                                             
XoXo/ Sanela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback