Madåår Fackåår!

asså jag pallar inte, du e ju sne !
Skolan, helt okej idag, började ny kurs, utvecklingstörning!
Det kommer nog bli skoj (:

Har fått en ny garderob i mitt room (: Mammi&daddi fixade det åt mig,
och det blev super fint faktiskt (: Myckeet större utrymme, till kläderna ;P
Vilket verkligen behövdes. Så nu ska jag bara försöka att hålla i ordning i rummet.

I veckan börjar jag och semir att dansa efter skolan, i gymnastiksalen.. (: Skönt ska det bli!
Jag behöver verkligen börja röra mig, har blivit fetto nummer ett! Usch ja !

Annars svider magen, vadådå? inte konstigt när hela världen dampar..
Pallar inte sånt asså, vafan ska alla vara sura för? ÅH, pallar inget!
Dra åt helvete!

I helgen ska jag festa, semirs bror fyller 25, och när jag säger festa,
så menar jag FETE festa! Bryr mig inte asså! Livet är en fest!

us against the world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback