Lov !

Hellu peeps!
Vi vaknade typ nu, eller i för sig vi vaknade vid 13.30 typ så det va ett tag sen ;p Vi kom hem tidigt imorse så lite längre hade jag kunnat sova tycker jag, men det är inte så lätt när man har semir bredvid sig i sängen(; På MTV är det "min" låt nu, So what i'm still a rockstar. Bara semir vet varför denna låten är "min" eller nu vet ello,jempa och Jonte också ;p

Jag skulle allafall göra makaroner innan, men i och med att den burken inte var så stabil så alla makaroner flög i golvet ist ;o No shitt att dammsugaren fick dras fram! Det blev fullkorns makaroner ist. haha lika bra?
Idag vill jag åka till väla, så jag får se ifall typ katte vill följa med (: Måste köpa något av pengarna som jag sparat, måste ha en ny mascara så det blir en sådan allafall (:

Ne nu orkar inte jag skriva mer här. skriver förmodligen sen.
P&K / Bäzie.
                                                                                                                                         You've changed my whole life.





Kom precis hem från ikea, åkte dit med matte&katte.
Nu sitter jag hos Jempa, som vanligt, och ska ta bussen
hem om typ tio minuter.
Sen blir det nog till åstorp, ska träffa matte&katte igen,
hihi (:
Sover i åstorp då och åker hem imorgon.
Ja, mamma är inte glad vill jag lova,
men det är det att hon förstår inte att jag gillar
att umgås med mina friends. Att bara sitta hemma
blir bara jobbigt :s
Hoppas hon ändå förstår lite (:<3

No diggity (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback