Köpenhamn

Börjar med att säga, är sjukt mega förkyld och snorar, hostar och nyser.
Kan det bli värre lixom.

Köpenhamn i lördags, asså as mega kul !
Jag,Semir,Katte,Matte&Jempa satt & förfestade hemma hos Jempa, Vi tog båten runt tio skulle jag tro, därifrån tåget till köpenhamn, när vi hoppade av i köpenhamn så började såklart snöa, vi bara jaja. Det tog en evighet att hitta taxi, för där kunde man inte beställa storbil som i sverige utan man fick ta den i tur&ordning som dem va placerade på deras "kö parkering" . Men vi lycades fixa det på ngn vänster, eller ja matte ´fick ta tagi den biten. När vi kom till Foxy fick vi ett glas, som blev påfyllt med öl, vilket semir typ spydde av, haha jag såklart halsa mitt ;D
Vi började dansa direkt och verkligen kännde oss hemma.
Kvällen gick vi flippade ut till max, speciellt jag och Katte som ställde oss på varsin högtalare vid dj grejset och bara shake till max. Det kändes så skönt för inte en jävel som pelade och äcklades av en, utan man bata kunde stå där och dansa hur du ville, riktigt skönt säger jag bara.
Vi tog båten kl 4 på morgonen. Vi slaggade över hos Katte.
På söndagen åkte semir hem vilket jag inte orkade för jag var sjukt sleten, helt sjuk.
Allting började med hosta, och nu är man jätte förkyld! usch!
Jag stannade där över natten igen, på morgonen åkte hon till skolan vilket jag verkligen inte orkade,
vaknade gjorde te och stoppa i mig massa tablebber. Inte fanken hjälpe det!
Så nu är jag hemma, ska duscha och försöka piggna till.
För snart beger jag mig till Katte igen, för vi ska spela BUZZ (:
Wiho, har aldrig spelat det innan, så får se hur det går ;)

Tack så sjukt mycket allihopa för i lördags, jag hade det underbart kul!
Igen sägerjag bara :D

s&k         Saneela&Katrin<3

Nu har jag käkat mat, som mammsen gjort, väldigt gott, plus min mage behövde dt, i och med de va första målet på dagen, är inte så speceillt sugen på mat när man är så satans förkyld ;/
Har duschat och fixat mig lite också, vilket behövdes, kände mig väldigt ofräch.
Jag & Semme tar busse till Katte snart, och min snygga outfit för ikväll är ett par gråa jogging byxor, rosa linne och en tjocktröja över som är grå/vit, vääääldigt skönt vill jag lova (: Snyggare ska man inte va om man bara ska spela buzz ;)

Ne, nu ska jag tömma snor näsan & ta mig en smoke.
Peys för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback