it's not easy.

Hemma själv just nu,
mammi,pappi och dom drog till
bjuv. dit vill jag inte, glo och sånt, ne tack.
Åker snart ner till stan igen och träffar mina
homiesar ist (:
'Igår, o lord, vad sysslar vi med igentligen.
Vi satt på shakespear till typ halv 1 även om
dom stänger 11. och ja, kul hade vi vill jag lova.
Haha. Vi drog till crom efter det och satt där tills
dom stängde alltså vid 2.
Sen åkte vi hem till matte i åstorp, och typ
däcka dirr, haha mega kul jag har med er.
På morgonen så är jag den enda som mår bra
som alltid (: haha.
Vi solade, käkade och sen åkte jag hem.
Nu sitter jag och har mega tråkigt, helt dött !
Så därför beger jag mig upp på mitt rum och fixar mig
och bytar om, sen blir det stan igen  ;)
Man vet aldrig om man dör imorgon, därför får man göra
vad man kan varje dag. Livet leker !
Och ibland suger det..

                                                                                                                                       <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback