Godmorgon!

På jobbet igår med Stephi, helt okej.
I början hade vi inte så mkt att göra,
men det kom senare mot natten..
Vi lyckades hyffsat bra faktiskt, förutom
att både Stephi och jag fick värsta ångest
bara för att våra vänner var ute och festade
men vi jobbade. jaja vi tar igen det idag ;)

Snart ska jag och semme hem, fixa & lite så,
sen beger vi oss till Köpenhamn runt 7 tiden (:
Fyfan vad vi ska ha skoj :D Hoppas att everybody
som ska med hänger med, annars missar ni ngt;p

Efter jobbet igår tog jag, jempa,katrin&mange taxi hem,
dem mötte upp mig när jag hade slutat, jätte snällt :D<3
Så vi kom hem till Jempa, där semme,kim,jonte&matte
redan va, och sov (: Matte åkte hem när vi kom, och då
fick vi plats för att sova, haha xD älskar er asså<3

Allafall, ska ut och ta en smoke nu (: Sen drar väl jag och Sem
till bussen (:
Puss&Kram!




Btw.
Denna filmen måste ni se, asså han är ju sjukt charmig !



Det blev lite ändrade planer, sitter fortfarande hos Jempa,
för ja, jag och semir kom aldrig härifrån, men ringde hem
syrran svarade, och jag frågade ifall hon kunde köra hit lite
kläder och stuffs som jag ska ha på mig & med mig till köpenhamn.
Ja, det kunde hon, men glad var hon inte, såklart har hon alltid
något att klaga på asså.
Vi ska fixa oss nu strax, förfesta här hos jempa, sen drar vi ;)

Berättar imorgon om hur vi hade det :D
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback