Fredag.

Hej hopp!
Sitter hemma hos Jempa igen (:
Ovanligt eller vadå! Ska snart hem till Katte och hälsa på lite
sen ska jag hem, fixa mig och packa grejer, sen ska jag till katte igen.
För där blir det förfest och sen utgång. wiho. Det kommer bli kul,
känns som jag inte varit ute på evigheter, så de ska bli najs (:

Hade en lektion idag i skolan, svenska B och vi hade en debatt.
Det gick helt okej faktiskt (:
Vi skulle haft projektarbete, men hittade ingen i min grupp så jag
åkte hem hit ist (:
Nu har vi lov och riiktigt skönt ska det bli, slippa skolfanskapet och
allt fanskap på skolan.
Trött på allt och alla där, blää typ !

Allafall, måste nu kila iväg nu, katte kallar, vi ska till bussen nu(:
Seya peeps.

P&K Gajic!


Heeey, måste lixom skriva här.
vi har varit ute på shakespear. (:
På ceom kom vi inte in för att jag fick leka mamma
åt en nöörd ;) hahhaa. Så nu sitter vi alla hemma hos Jempa
asså jag dör så roligt vi har här ;) haahahahhaha.
Matte, vad e det för fel på dig ;) hahaha.
asså det va ett tag sen, fråga mig så berättar jatg vad just du gjorde HAHHAHA.
Roligare vänner kan man inte ha, även om du snackar så jävla mycket skit så tror
jag inte på ett skit du säger, jag dör av mig själv här vid datan, HAHAH
Asså klockan e lixom 03.34 och jag flabbar ihjäl mig, hahah!
Kan verkligen inte hjälpa det, mohahah!
jaja, jag har haft fett roligt ikväll allafall!
Matte in med fingrarna i munnen, HAHAH!
eller ja, varför inte någon annan. HAHHAHA.

Heeeeydåååå! (:
Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback