förstår mig inte på dig!

Känner att jag är beroende utav dig, och jag hatar det !
Är beroende utav att umgås med er också, älskar det!
Det är så mkt som snurrar í huvudet hela tiden.

Idag var jag hos doktorn, det gick bra, eller ja,
fick en sån medicin som man ska inhalera,
den ska jag ta morgon och kväll mot min hosta,
iisch ;/

Annars har det varit fullt upp heela veckan vill jag lova.
Jag, Matte och Katte är nog inte speciellt friska i våra
huvud, haha ;)
Men vad säger man? "Man lever bara en gång".

Ska kila in i duchen och fixa mig lite, sen är det fullt upp
all night long !

Pussycat Dolls- I hate this part.


Fixat mig lite, lovar att det tog mer än 2 timmar.
Är helt onöjd med mig själv ikväll ! usch! knappt
sugen på att dra ut när man ser ut som man gör.
I för sig, ska hem till jempa nu och sminka mig,
kanske ser någorlunda bättre ut då, tvivlar på det!
Vi ska sitta hos jempa och dricka lite vin, sen beger
vi oss ut, och då sätter vi oss antagligen på shakespear
sen cardinal. Ja, vi får hoppas att det blir roligt ute,
i och med att jag är på det minsta fest humöret som finns!

puss och kram / Gajic.

P.S
förstår inte, kan inte förstå hur du kan säga att du inte
fått din chans? Jag kan allafall säga att fyra år är lång tid
för att hinna bevisa för någon vad den egentligen betyder.
Den hinner man på den långa tiden, det vet du också om.
Jag har verkligen försökt lång tid nu att bevisa för dig att du
verkligen var det finaste som någonsin hänt mig, och att
du var det viktigaste i mitt liv, men sen när du märkte att
jag gav upp, det var då du började inse vad du egentligen
förlorade, det var då du skulle ta tag i det hela, förlåt, men
man kan verkligen inte ha det så hela tiden! Du borde se
vad jag egentligen betydde för dig från första början...
Kommer alltid att minnas och älska dig, och det vet du om!
men, nu är det som det är.. Baby, håller med dig, upp med hakan
och låt livet gå vidare <3
/ Love me. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så det märktes inte på mig att du betyde något för mig? det är ju alltid jag som har tofflat och försökt när det blir så här mellan oss! men just det, det ska ju låta bra för alla andra som läser och kolla!. tycker synd om dig när du straffar dig själv så här när det är ditt val och det du vill! jag däremot är bara så jävla förbanad på dig när du utrycker dig så här! istället för att få mig att sakna dig, så får du mig till att hata dig! har hatat dig som fan sen i söndags! ska vara ärlig mot dig, sakna dig som fan innan söndags men efter allt jag fick höra och själv se med minna egna ögon så fick jag ett sånt flipp i huvet och sen dess har har bara hatat dig! trodde jag kunne lita på dig! bullsheet!

2009-02-19 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback