bästa!

hade sjukt kul igår.
Var på mini förfest hemma hos aldi,
sen åkte vi till H55 där aleks hade fest,
asså riktigt roligt hade vi, lätt bästa kvällen
på länge. Vill ni titta på lite bilder, får ni
gå in på bdb mijajlovic-k där finns lite bilder.
Dock inte så många på mig, men ändå;)
Efter att vi riktigt dansat loss där, svettet riktigt
bara rann på ryggen, uusch ja ;p Vi gick därifrån
till crom, då jag hann torka av kylan, dom andra åkte hem
men jag festade vidare på crom med mina andra
babes ;) Vi stannade där till stängning, och väntate
på att dem skulle stänga, sen drog vårt gäng, och
doug,abbe och nebil till cardinal, riiiktigt roligt
hade vi där, exakt alla stod och dansade i en liten ring
typ som man gjorde när man gick på hålan, haha
riktigt kul(:
Vill tacka alla för en sjukt rolig kväll :D:D
               Nu sitter jag hos jempa, där jag sov inatt. Har messat mamma så hon kan
               hämta mig, vill hem och duscha, sen titta på lite movie, innan läggdax(:  
Puss och kram.                                                                                                       



nedostajes mi!

Fixade bilderna av kusinvitamin(:

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback