attans!

Sitter i skolan nu, med semir bredvidvid mig
jätte jobbig är han ;s haha.. Men det är väl inte
ovanligt när det gäller semir såklart..
Vi har mentorstid och elevtid kvar, sen slutar vi(:
Skönt känns det, ska fråga semir om han kan följa
med mig ner till gymet och höra om lite priser och så,
för nu har allvaret börja, och skönt känns det (:
Snart är det ju costa och sånt, så då får vi ta i hårt.
(:
Allafall, vi har haft dans och idrott, och dansen gick bra,
kom igång snabbt, har inte varit med på den nya dansen,
men jag satte den nästan direkt ;) Så det känns mega bra.
Ja, nu har jag inte så mycket att skriva, skriver nog senare idag.

Puss&Kram / bäzie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback