Helgen

Heej!

Ja, i fredags va vi ute och festade i köpenhamn,
resan dit var mega kul :)
Vi satt på ngn pub lyssna på musik och drack
lite mer (:
Runt två-tre tiden började Jennifer på lite
kasst, inte på det sättet, utan mer magont
eller ngt, så vi fick åka hem till hbg ;/
Jag är inte så bra på att fotografera när vi är ute
men det blev ngn bild.
Måste också berätta att, när vi satt på bussen
påväg hem till Jennifer för att hämta hennes pass,
så bara börja alla evakuera från bussen, vi fattade
noll, haha. Men då visade sig att bakdäcket började
brinna, så bussmannen fick släcka med en sån brand-
släckare. Haha, så sjukt ;p Men det kom en buss bara
3 min efter ändå;)
Tack för i fredags <3

   





Lördag:

Det började med att jag fick gå upp kl åtta;o
Emil skulle hämta mig runt nio för vi skulle ut
och fiska!
Heeerrreeeguuuud vilken dag, både lördagen
och söndagen gick rent åt skogen!
Det enda vi lyckades med var att sätta upp
tältet, jag och emil låg rakt på marken med
varsitt täcke, guud.
När vi väl skulle fiska, så lyckades emil&kim
locka ut oss i roddbåten, det känndes långt ifrån
en sjö, det kännes snarare som att vi va ute på
havet, vilka vågor, och helvete vad kallt det va,
inte en enda fisk, jo tre abborrar på typ 3-5 cm
hahah. Sjukt !
Vågorna drev in oss till en strand som finns där,
och den låg typ flera km till tältet, tro inte vi fick
gå där medans emil och kim fick gå i vattnen och
dra i båten.
Kossor kom där också, så då va det bara för mig
och caroline att av med strumpor och skor, och upp
med byxorna så långt det gick, och gå raka vägen
ut i vattnet, tro mig, den tjuren va inte liten ! ;o
Men nu är jag äntligen hemma, och jag säger bara
aldrig ut och roo i sånt väder igen ! shitt asså!

Nästa helg ger jag det ett försök igen, fast på ett annat
ställe, med motor båt denna gången :)

   

ps. min mobil dog så jag kunde ej fotografera mer, men kim&caroline har
fler foton (:

XoXo/ S.


Kommentarer
Postat av: DJURVÄNN!

hahah dör vilken fiske tur haha! (hoppas ni slängde i fiskarna sen igen) / jennie-djur-vän hahahah!

2009-09-02 @ 01:27:17
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
Postat av: sanneeeeeelllllaaaa

Hahha, oroa dig inte, såna små fiskar är inget att ha ;)<3

2009-09-02 @ 20:04:07
URL: http://saneela.blogg.se/
Postat av: Amanda

skit i fiskarna, jag tänker på dem fridlysta musslorna, era gansters ;)

2009-09-03 @ 14:53:20
URL: http://baaronessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback