Hååår!

Japp.
ska ta av Jennicas löshår iday :p
Hon kommer förmodlingen snart.

Senare blir det stan !

Skriver sen hur det gick med håret
och det:p


hajsålänge !


14.55-
Japp, nu har jag hållt på med Jennicas
hår i typ 2 timmar, och vi har ungefär halva
håret kvar ! Jag lovar er att hennes hår mår
iiinte bra ! ;o
Löshår är skit om jag får säga min mening,
eller allafall när man gör det med vax !!
Ska fortsätta sen igen ikväll ngn gång.
för nu ska vi fixa oss, för vi ska ner till stan
Jennica har tid hos läkaren 16.20 :p
Så hennes "hår outfit" lär bli uppsatt i en
toffs xD hahah..

Jennica ska även handla en present i stan,
till en liten tjej som fyller år imorgon (:

Skriver senare ikväll, om hur allt blev ...

Stans Outfit :



Vita Leggins från gina tricot
vit/mörk blå randig "Legginströja" (som jag kallar dt för) från gina tricot
och en jeans väst från  H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback