Grattis bror!

Idag fyller lillebrorsan 15 år, så honom har vi firat med
smörgåstårta, vanlig tårta och korv för dom som ej
äter smörgåstårta, som mig då ;)
Hatar allt som har med mat i havet att göra,
luktar ju verkligen mega illa ;o

Var hemma runt fem, i och med jag va på jobb,
så syrran och kusin hämtade upp mig på
knutpunkten !
Har varit rätt trött idag, men endå har det varit
heelt lugnt på jobb , så kanske därför :p

Har snackat med krisse kusin typ hela tiden dom va här,
det behövdes !
Skönt att snacka med henne, man vet att det stannar där!

Så nu har vi bara nååågra gäster kvar, och jag pallar ej;)
Ska packa lite stuffs och åka hem till emil och nanna<3

Gör ingentiiing imorgon, så hör gärna av er, men ring
om ni inte har comviq kan inte svara på ej-comviq nät !
Hahah, brooke !

Ne, nu blir det en smoke !

XoXo/ S. 


                     


                                                                      Grattis Lillbroo, old pic men cute ! <3 (:                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback