Då va det lördag!

Och ingenting händer för mig !
Har jobbat och är helt sleden..

Härligt att komma hem och känna
en härlig matdoft, som kanske är,
grillat kött med potatis i ugn och
mega god sallad, greeat daddy :D

Ska snart slänga i mig maten, så
fort den blir färdig(:
Sen vet jag absolut inte vad som händer
det är jobb imorgon också, börjar 8.00
går upp runt 5- halv sex ;/ Och är sen hemma
runt 5 tiden.

Så idag blir det nog bara slappa och glo TV..

Emil och Kim har åkt iväg på en lång fisketur.
Så honom kan man heller inte träffa :/ Och kanske
inte snacka med heller, man vet aldrig vad det
är för nät ute i skogarna i halmstad ! ;o haha..<3

Ne, nu exploderar snart min urinblåsa !

XoXo/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback