12 augusti.

Hellu!
Jennie klaga på mig,
så jag skriver ;)

Va ute och festade satan på Cardinal!
Hade mega skoj, och det tackar vi för!
Förfesten hade vi hemma hos Semir,
då jag,jennica,jennie och semir drack
vin!
mums!

Idag har jag bara suttit vid datan och kollat
runder på lägenheter, jag och emil ska
förmodligen snart köpa lägenhet, på
ättekulla blir det nog, eller jag vill;)

Vi firade emil förra veckan i fredags och sen
firade mi matte på lördagen, det va mega skoj!
:D

Mamma och pappa har kommit hem från jobb och
lagar nu mat till oss barn;)
Själv har jag varit ledig igår och fram till fredag,
sen jobbar jag helgen!
Jag och jennica ska också söka nytt jobb, i helsingör denna
gången, så slipper vi pendla enda till gamla holte ;p

Nä, de va väl typ allt !
Ska försöka ringa semir igen och se om det blir ngn fika!
Är sugen, passa på nu när man e ledig ;)

Tack för igår ! <3


Jennica,Jag,Jennie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback