Stockholm!

Heey, kanske dåligt skrevet.
Men ja, har haft fullt upp som
jag alltid skyller på. Sitter på
den efterlängtade datan, Jennies ;D
Vi var på utposten med nästan alla
älsklingar, Semir, jessica,dedde,
peppe,anders,pidde och en annan
kille, vet ej vad han heter ;p

syster körde mig dig, jag mötte upp semir
och resten, så vi drack där lite, sen körde
pidde oss hem till jennie, så snällt :D

Vi ska sova några timmar, sen beger
jag och semir oss till själva storstaden
stockholm, längtar faktiskt :) Så kul!

Oj vad segt, började skriva detta inlägget
för ungefär en timme sen, men har pratat i
telefon, så därför fick jag pausa, ni vet att
man kan inte prata i telefon vid denna datorn,
för den låter, dutudutudutu, ja i vet sånt ljud ;p

Tåget till Sthlm avgår 07.45 från hbg, imorgon(:
Jag och min babe, semme stannar till lördag förmiggad.
Och sååå skönt det ska blir, verkligen, komma ifrån hbg.

Ne jag tror ärligt att jag måste gå och lägga mig, så
att jag får allafall 3 timmars sömn.

Måste berätta en skiiiit rolig sak,
Vi va och dansade i nics gamla idrottssal igår,
runt 23 tiden öppnas dörren som leder till taken,
och jag ser en ficklampa lysa in, mitt hjärta stanna,
inklampandes kommer två väktare, och av ren chock
frågar jag, vad gör ni här? och dom bara, har ni varit på taket?
vi bara jaa, vi har tagit lite luft! dom bara, jahaa, stället är
omringat av poliser och sånt, vi bara whhaaat? HAHHA.
Då trodde ju dom att ngn gjort inbrott, vi visste inte att
den var larmad på det sättet ;) hahaa, och korkad som
semir är, så säger han, men gud vad bra då kan vi ju
bara öppna den dörren om vi vill att ni ska komma,
och alla dör av flabb, jaja, hejdå vakter ;P haahha!

God natt, och ha det
P&K/Bäz

(skrev detta igår, men datan hackade, så det publicerades aldrig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback