onsdag

Vaknade lite sent idag, och när jag väl vaknar så har jag inga
nycklar till att låsa dörren, och ville ju helst inte gå utan att
låsa, syster kom hem runt elva tror jag, och då fick jag snabbt
be henne lämna nyckeln, men ja, vi har redan slutat, så det va
ju mindre bra, ska ändå till skolan, tar bussen tio över ett,
tänkte sätta mig i bibblan och fixa med några arbeten.

Annars tar man dag för dag, och snart så mår jag bra igen,
utan alla mina älsklingar vid min sida, så hade jag aldrig
klarat detta ! Aldrig utan er <3

Ska ner om banken också och fixa en grej, så har jag det gjort,
ska be mamma betla balen också, är alltid så sent ute ;s

Hittade student kläder och skor igår, så då var det löst!
Prövade även balklänningar och så, men ne, hittade ingen
vet vad jag ska ha för form allafall, tur så kan mammas väninna
fixa till den lite om det nu är något som ska ändras (:
Det löser väl sig hoppas jag, ska bli så skönt, skolabn över
och sen blir det jobb, och ja, vuxenlivet !
Kanske inte ens blir kvar i hbg, får se får se (:

Ne nu ska jag fixa till mitt hår, sen bege mig till bussen.
P&K/ Gajic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback