lak shuuu

åkte ner till city ;D
Träffade min älskade semme
och sen vi yrade runder lite,
typ hit och dit, sen så åkte vi hem
till honom, vi åt lite och skrattade vill
jag lova. hahah dör av hans mamma
hon är alltid på min sida ;)

Tog bussen ner till stan igen efter att
jag hämtat busskortet hemma..
Mötte peppe och andy, och ja, dom
äcklade mitt liv, som vanligt, speciellt
peppe! vad som är så roligt med att äckla
mig det fattar jag inte, men jajaj , överlever :p

Sen kom jennica en runda och peppe åkte hem
hon åt lite bakad potatis uppe hos petra på
grafitti :D Hon åkte också hem, och jag och anders
luffade vidare tills hans tåg gick (: Sen nu är
jag hemma igen, och ska nanna kudden snart
med min älskade Teddy, hahah;)

                                                                           Du gör mig helt crazy !
P&K/Bäz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback