lördag

Sitter i köket och lyssnar på backstrees boys,
tycker deras låtar e så sköna, gammla minnen & sånt ..

Sitter och tänker på allt och inget, verkligen sjukt mycket som snurrar!

Gårdagen var kul hemma hos petra, utgångången var inte lika rolig,
har varit roligare (: Annars tack:D!

Lämnade in min mobil på lagning innan idag, åh sur jag blir när
fanskapet inte fungerar, så nu har jag en nokia 3310 sålänge(: haha.
Har inga nr för den delen, så skriv vem ni är om ni skriver :D

Ikväll blir det utgång igen, men lite lugnare idag tror jag(:
Vi ska förfesta här hemma hos mig, sen blir det utgång.

                                                                                                                Förlåt, önskar jag kände som dig ;/
                                                                                                           det går inte att styra över sina känslor.
                                                                                                                            
                                                                                                                               jag älskar dig,
                                                                                                                                jag bryr mig,
                                                                                                                              glöm aldrig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback