äcklas

Det känns så skönt att veta att hur allting ligger till!
Nu vet man vart man har sina såkallade vänner !
Och så lågt som du sjunkit hade nog ingen normal
människa på denna jord gjort !
Tack för hela sanningen, och tack för allt, men nu vet jag
och jag säger det bara en gång, aldrig mer !
Jag trodde att du va den bästa människa som fanns,
men det är du verkligen inte !
Konstigt att man varit som man varit när du förnedrat
mitt liv ! Gnällt på mitt utseende så jävla mycket, konstigt
att man sen inte vågar visa sin fucking kropp!
Hoppas att du är nöjd med allt du sagt!
Och nu vet jag hur du är, och nu vet jag vart
jag har dig ngn stanns!


Varsegod, spotta på min grav, spotta mig i huvet,
och kör på mig med din bil!
Jag har så mycket att säga om dig om jag vill det,
men jag sjunker inte lika lågt som du gjort!
Tack för mig !

<3 / Bäzie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

chilla girl, såna är dem, killar !

2009-04-21 @ 00:07:21
URL: http://sanija.blogg.se/
Postat av: lecca

du vet jag älskar dig iaf <3

2009-04-21 @ 15:46:02
URL: http://lecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback