12 april

Heej bloggen!
Sitter hemma och har precis fixat mig lite (:
Familjen ska iväg på påskmiddag nu snart.
Senare blir det väl ner till stan med några vänner.

Igår när vi kom hem från sthlm, lämnade vi packningen
hos semirs bror, sen gick vi ut ett tag, firade Saif,
jag själv hade inte så skoj, det va lite folk, men jag hoppas
att Saif hade kul :D

Vill tillbaka till sthlm ;/ allt va så skönt där ;s menmen, vi får
tjäna ihop lite pengar först, sen åka tillbaka. (:

Bilder från resan, ja dom har vi fotat med en vanlig kamera,
haha, för min digitalkamera dog efter typ 3 bilder, hahah.
Och både min och semirs mobil är på lagning, så vi har typ
ingen mobil xD

Men dem bilderna som jag fotat med digitalkameran lägger jag
in när jag hämtat min packning från semirs bror (:

P&K / Bäz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback