Homie!

me&sis
Me & sis.

Sitter hemma hos Jennie babe med semir osså :D
Vi har typ softat hela dagen lång, och egentligen skulle jag hjälpa semir med hans jävla arbete som jag fick VG i när jag gick i 1an el 2an ;D Lite stolt xD  Annars börjar man runt halv tio imorgon, helt okej (:
Asså lixom fattar typ inte varför jag skriver här, för har inte alls mkt att skriva om. Men passade på när jag e hos Jennie,
för lixom semir & hon ligger i sängen, och hemma gör jag inte det, plus att jag ska visa Jennie att jag inte typ glömt mitt lösen, för är typ aldrig inne, hahah xD
Skolan är typ anus dryg, var helt cp trött idag, jag har inte varit i skolan på 6 veckor, praktik lixom, men är redan trött på skolan, asså :@ Men jaja, har bara ett halv åt kvar, sen e det ju jullov och sånt, sen massa baler skit hit & dit, ;D
Det ska bli så skönt att gå ut, sen söka jobb dirr asså! Eller ja, kanske har ett litet sommarlov först ;) Sen ska jag försöka köra,köra,köra och plugga teori,teori,teori, och sen hoppas på att man ngn gång får körkort. xD
Men annars är pappi min taxichafför ;D han kommer nog sakna mitt ringande när jag får mitt eget , muahah!

Om ni också ville veta så har min mobil varit död två ggr idag, men den är på laddning nu och ska ladda mer när jag kommer hem ;D
Annars har jag faktiskt inte mkr mer att skriva här ska jag tala om ;D Ska ut & röka nu typ, sen hem hoppas jag !
Eh :S Semir och Jennie har fan somnat, asså gud, jennie borde ju vara så pigg, hon får ju sova länge om dagarna :S kuku, latmaskar, är det bara jag som är en riktig kvinna ;) HAHAH.
Puss & Kram (:
S&J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback