sve se promenilo.

Hey hopp, asså MIN RYGG :o har så sjukt ont, har precis tagit några tabletter, ringde mamma och fråga vilka, men det hjälper ju fan inte, har fortfarande sjukt ont, men asså är lite mer rörlig allafall än jag va innan tabletterna ;D hahaha..
Annars har jag och emil passat Samuel, emils halv bror :) hihih, han e så sjukt söööt. men ja att han orkar gå upp så tidigt ;/ Och buuuusig är han också..  Älsk körde hem honom innan och själv åkte han iväg och skulle fiska med kim.. Så nu sitter jag är själv hemma, ;p Ska upp och duscha och fixa i rummet lite, kötet har jag fixat nu allafal,, man orkar verkligen inget speciellt inte när man har ont, kan knappt böja mig;S Buhuu..

Ikväll blir det väl bara en runda ner till stan med Emil, får se hur det blir :) hehe (mp)

Jag vet verkligen inte hur allt kommer sluta, men jag vill veta ;s

None  None  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback