Boring fredag.

Hej hopp gummi snopp.


Har sjuuukt tråkigt hemma,  jag verkligen hatar att sitta hemma som en ap jävel.. Så får väl gå in och fixa mitt håt, eller ja , föna det och platta det och sen får jag väl gå och sätta mig framför datan och kolla film, ska ta en smoke innan jag sätter igång min lilla trip till rummet ;D Men vettifanken om det kommer ngn bra film på tv idag, vi får väl bara hoppas det (: Tur man har sån Box grej xD Större risk att det finns ngt då väl? tihii..

I veckan tänkte jag bjuda hit mina små älsklingar och ha lite myspys (: Kanske laga mat och kolla film, men ja asså får kanske fixa lite pengar först, eller i för sig jobbar ju imorgon :) hihi, girls ni får nog ngn mat osså, haha :D
Dt blir väl Jag, Jennie, Mallan, Petra, Sanja & Semme :) hihi,

Mys pys babes <3

Nu ska jag bege mig neråt och "skada lungorna".... usch låter hemskt, måste sluta fan :/...  Sen ska jag fixa & mysa :D
PEYS!


    None 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback