hopsaan :P

Nu va det ju ändå riktigt läänge sen jag skrev, haha , har inte pallat och haft tid. :P

Allafall, är hemma nu, äter vindruvor medans mamma lagar kyckling :D hihi, det känns som jag börjar bli sjuk,'är helt sleten och lite små ont i halsen och snuvig, hoppas inte jag blir sjuk ;/ Iiisch, innan lovet och allt..
  Annars rullar livet vidare som vanligt, skolan, emil, sängen, plugget och så. Tycke bara att jag träffar mina vänner för lite :/ Vill att vi ska ses meeer :D (A) eller har jag fel? ;)
  Ne men nedan ska ni få se några bilder på en riktigt rolig daag med Jennie & Sandra ;D heheh.. Plus lite andra bildooor :D  "Kom å kolla, kooom då" :D:D:D:D     "JENNIE, SER DU INTE VAD DET ÄR FÖR BIL :O hahahha"

                 image60
                
JAG ÄLSKAR DIG! Du är guldvärd hjärtat <3 :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback