Tisdag.

                                      image12.
Hemma från praktiken, började 7 idag, så pappa körde mig till bussplatsen vid högaborg och tog 6an till kungshult. Så sluta jag halv 4. Det tar lite tid att ta sig hem. Men nu är jag hemma, mätt och belåten , ska upp och byta om snart , kan inte gå i min arbetströja heela dagen , hahah :P Har sån bussarong som det heter, :P vetti sjutton om jag stava det rätt , men skit i det xD Snart ska jag upp till affären och mobba semir lite ;p sen blir det väl en sväng till fritan och snackar med dom goa kvinnorna som jobbar där :D:D aa, dom gillar vi ;) Imorgon, påö torsdag och på söndag "jobbar" jag kväll, så jag börjar halv 2-halv10, rätt segt. Sen e det skola på måndag, woho du xD det va läänge sen :P Ska få träffa hela min kära lök klass :D Ne , nu ska jag dallra mig upp på mitt rum och changa klädor och gitta till affen/fritan ;D;D Ha det baro folk, (:  / Bääzis (F)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback