Onsdag.


Onsdag igen, mitt i veckan :P Hade praktik idag, börja 7 & sluta 3.. Helt okej, imorgon börja jag 13.30 & slutar 21.30, lite segare .. är inte hemma förräns 22.45 typ, isch :P men tur så "jobba" jag bara 2 dagar denna veckan, sen nästa vecka jobbar jag alla dagar förutom fre&lör. tihi :( I måndes bytte jag till Dans istället för musik på dom individuella valen , fett bättre .. Kan inte äns spela ngt instrument, speciellt inte gitarr, når fan inte strängarna :S Så nu har jag träningsverk efter dansen igår, mkt brao mkt brao;) Sola innan idag med syrran, det behövdes vill jag lova :D maffafafa !

Nu  sitter jag här och väntar på klockan, ska hem till Emil, är där fan varje dag, mamma undrar om jag ska flytta snart, näe bra att ha ett eget rum om det skulle strula till, trivs så bra som det är nu ;) hahah ..

Jag vill inte att det ska bli som det ser ut och bli :/ Det måste hålla. vad håller ni på med? Inte nu, efter alla dessa åren, nej nej nej, det går inte så.. Jag hoppas verkligen att det kommer fixa sig, hoppas bara att det är tillfälligt..

Ne, nu måste jag nog dra till bussen, den går 56 xD maha ..
PUSS&KRAAM   / Bäzis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback