Lördag.

image11


image9 Igår skulle ju jag egentligen hem till Emil & så skulle vi på en liten fest,, men det blev ju inte av .. Så jag sket i att sova där.. Så jag va jag med Malin,Sebbe& Oscar en stund istället, dom hämta mig vid 9. Sen drog vi hem till Sebbe softa lite och så :) Sen spela vi lite skit gubbe och nannade Nova sen körde vi ut till Mango, stan, Mc, TH , och lite så, rätt mysigt faktiskt :) Sen körde dom mig hem , då va klockan 1 ungefär..  Sen satt jag uppe lyssna på lite musik på TVn , och sen dejta kudden..
Nu sitter jag här framför datan , vi8 har gäster från STHLM, så vi va en runda i stan innan och visa runt lite grann, inte för att där e mkt att se gämfört med STHLM , hahaha :P Men men, snart ska jag upp på mitt rum, packa lite klädor & grajor till Emil, sen kör han mig dit, så kollar vi  väl film och softar , finns inget annat att göra fan :S:S skiit tråkigt. :(  Men men, nu ska jag inte sitta här och dega läänge ännu värre juu , Ha det braao PUSSHAJ / Bäziz
  image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback