Lördag.

image19 Snygg min xD

Igår hade jag fett roligt asså.. Först käka vi mat hemma hos Emmis, Det va mumsigt gott, öppna lite presenter, sen drog vi hem till fock och drack och spela några skojiga spel, sjöng dansa och så :D:D Sen efter det så begav vi oss till retro, där det va fett mkt folk, och fett skoj hade jag allafall :D:D Tack alla för en underbar kväll <3<3

Idag så sov jag till halv 11, bara . Sen käka jag lite frukost . Emil kom och vi åkte till väla. åt lite food och kolla runder. Sen skynda vi oss hem och så platta jag till min lugg lite, sen tog vi bussen ner till stan , träffa petra på bussen och sen mötte vi jennie & co. Medans dom käka så drog vi upp till Emil och lämna hans 10 ton väska och begav oss ner till stan igen. mötte co. utanför bian och så kolla vi på bio, vi såg chuck & Jerry , fett rolig va den faktisk.. :D rekomenderas (: Tack för ikväll babes <3

Och nu sitter vi hemma hos emils pappa på högaborg. Och jag nördar mig vid datan och emil kollar boxning eller ngt.. Hade tänk sätta på en bra movie nu och mysa framför tvn, åh jäävla hosta.. Har fått min vinter hosta, blää. kliar i halsen !

Ha det bra ppl. (: Puss&Kraam / Bäziiis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback