STOCKHOLM:D

Just nu sitter jag och semir på tåget på väg till sthlm. Vi köpte bredband så vi sitter på datan och luffar :D Hahha , lyssnar på musik och sånt ;) softisch .. Vi ska vara i sockholm tills på söndag, nere i sthlm möter vi Jennie,Sanja,richard & Natta :D dom tar bilen ner , vi ska bo hos jennis mamma. Som vi ska festa, softa och ha kul. Wiiie... Vi är framme om ungefär 30 minuter . När vi har kommit fram så ska vi låsa in våra grejor.. Gå och fika och gå på stan , måste köpa lite grejer som jag glömde.. Typ hårborste, Joggingbyxor, rouge borse och köpa lite mer strumpor , haha ;) jaa ibland har man inte huvet med sig .. :P På söndag när jag kommer hem ska jag träffa min äslkling Jennica :D gaah , så ska jag berätta allt kul för henne som kommer hända i sthlm :D wiiiee .. Imorse när vi skulle ta tåget va fan katastroooof , shitt vi missa nästan tåget, vi körde lite försent , det blev riiktigt stressigt, tåget gick kvart över 8 , och ja . mitt vid rödljusen öppnar jag och semir bagageluckan och drar ut våra grejer och kuutar över väger allt vad vi pallar... Och vi hann med tåget med 30 sekunder, och jag hoppa på första klass vid alla snobbar och flåsa och hosta uhjäl mig, dom trobbe fan jag hade knarkat eller ngt... Shitt , så ja, där fick jag dra resväskan genom heeela tåget, lixom vår plats va i första vagnen, och jag hoppa påå i sista , aldrig fel :p så fin festis drack jag upp på en kvart, behövde verkligen en astma medicin .. Fan vad vi missa tåg :o typ igår missa vi 4 tåg till malmö ! och det vi skulle hinna med vad 20 minuter försenat, olyckigt men sant.. Jag och Semir har fan inte tur när dt gäller tåg, UUUSCH ... Men det slutar väl bra :D:D tihi, ni ska vi gå och säta oss i cafeterian sista minuterna som e kvar, hihi. Haa dt bra , vi sees !   Pusshaaj / Bäziz <3

skriver mer när jag har tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback