Söndag.

image21

Då är det söndag igen, segt som vanligt.. Men det gör inget för fredag och lördag va det fullt ös. I fredags va jag med min älskling Jennica och vi hade det skoj heela fredagen, va lite överallt mkt skoj, tack för i fredags älskling. Igår va det Juggefest som gällde, började lite segt, men det släppte sen.. Börja snacka med folk umgicks, dansa folkdans och sånt skoj. Där va 140-150 pers ungefär, så kan inte klaga ;D;D Lyckad kväll.. Idag börja dagen med att jag fick knippsa av min ring som satt som sten runt mitt finger, hade så jäävla ont, men det känns bättre nu. Sen åkte jag och träna med Syrran och nu bara tagit det lungt, ska hem till Emil snart, vi ska väl bara kolla på film och softa. Sen är det skolan imorgo, igen.. USCH så tråååkigt., Hatar det så jäävla mycket.
Satte precis på Rihanna-Don't stop the music, den är ju bara så jävla bra :o ! älskaa..
Nu tänkte jag logga, pallar inte skriva här mer xD

                                                                                                             
Du har fan sneat på livet människa !

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju i hyllinges folketshus:D haha

2007-10-08 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback