Mååndag.

Ja, som sagt måndag igen, det lixom bara rullar på.. Fett tråkigt är dt osså ... Gaaah ! Sitter i skolan och har fett tråkigt, hade precis matte med en prilla i, cool jag e ;) Johan vet ni, han tvinga mig :P "".. Nu har vi Engelska, och vi ska hitta på eller skriva om en spökhistoria och sen redovisa dt för klassen, löjligt värre, ;P hahaha ...

Jag är så sjuukt trött, uusch ! Jag har dans idag med semir och ungarna xD Lite roligare..
Jag tror att jag har varit övertrött idag , för lixom jag har dansat och sjungit heeela dagen, rent ut sagt flippat ut! HHAHA .. Kul har jag haft allafall...
Just nu pratar jag med semir i telefooon :D wiiie, han stör mig xD Hahah, najsigt...
Imorgon ska jag på väla kompisar , hihi... Köpa prestent och lite så :D ahah..

På fredag beger vi oss, till STHLM ! WIIIIIEEE! Jag , semir och sanja vad jag vet :D tyihii. skoj ska vi ha hoppas jag :D Skiter i vilket , jag ska ha kul!


Ne nu ska jag leta spök historier.. haha, kolla om jag hittar ngt... Ha dt så bra ppl! PUSS&KRAAM!

I love you.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback