Helgen..

image29
image30image31

Idag har varit en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv, Jag har suttit hemma heela dagen, uusch har haft så ont i min nacke och min rygg hela dagen, vet inte var jag ska bli av, tur så är det inte ngt farligt med mig än vad det har varit sen tidigare.. Jag har ont i mitt knä också... Igår uusch det va då allting hände, det är orsaken till varför jag har ont idag, är fortfrande chockad, Bilolyckan igår är oförglömlig, visste inte vad jag skulle göra så mycket jag frös, för högt blodtryck och chockad, snälla folk kör lungt... Det va ingte vad jag hade väntat mig den kvällen allafall... Jag lever, som tur är ?. :'( :/ :(

Nu ska jag försöka städa mitt rum lite, och sen ska jag hem till Emil så vi kan prata.. Ha det bra ppl . / Sanela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback