Torsdag.

image33
image34

Hellu ppl. Sitter hemma hos Jennie i stan och typ softar snackar skit och så ;D Petra överraska oss nu osså med att komma ;D haha ... Idag har jag solat med Emil och lämnat tbx filmerna som vi såg igår.. mysigt (: Snart e dt skola igen , åh så jävla seeegt, hatar verkligen det :/ Och vad fan händer imorgon lixom? :s typ nada ! Får komma på något. haha, som vaad ?

Om exakt en vecka så fyller jag år, då fyller lilla jag 17, segt att fylla år så sent :S gaah .. hata ! 8 nov ;D

På lördag ska det allafall festas , wiiie ;) Längtar, sista dagen på lovet som man kan festa , tihi :D aldrig fel !
Ne nu ska jag logga , ska ta bussen till stan snart , sen från stan hem till kära B-löv :P hahah , skit kul ;)
Haaa dt bra folket. PUSSIS ! <3

Kommentarer
Postat av: jempa3 ;D

gud vilka snygga rumpor :D haha

2007-11-06 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback