Fredag!

Sitter hemma hos jennie med semir och rozafa, och jennie såklart..
Och jennie har Damp som vanligt, hon hittar inget och hon blir aldrig färdig, och klagar på att man ska ta mer bruna bananer istället för gula, haha :P hon e bara för go ! Vi ska på feeest ... Ha skit kul, hoppas jag . Om inte några komplikationer förekommer! Hoppas jag verkligen inte , kommer bara sneeea som faan ... Imorgon så ska vi ha kalas för mig .. Presenter och så :D tihih...

Jag trodde verkligen inte att du kunde göra så, jag vet inte om jag kan lita på dig mer, eller i för sig jag litar inte på ngn mer, absolut ingen ... Men du va den ända jag litade på , faktiskt.. Skit jobbigt .. allt e så jävla jobbigt !

BYE!


image35

Är hemma och firar min födelsedag.. Typ här e 25 pers, krydd ! Har precis ätit tårta och lite så, och nu har jag absolut inget att göra, vafan händer lixom.. ;P allt e segt.. ääsch det händer väl alltid ngt.. annars är det jobb imorgon, kul kul :o ne, nu gittar jag , skit segt här fan, alla e seega !    ha dt ppl.

I love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback